Açılış Sayfam Yap   |   Sık kullanılanlara ekle  |  




Online Hizmetler
Kobi Bilgi Sistemi
Elazığ TSO TV




MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE SATIŞ BECERİLERİ EĞİTİMİ

22 Temmuz 2010 – Perşembe  >  13.30 – 18.00
Elazığ Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu


Profesyonel hayatınızda insan odaklı bir iş mi yapıyorsunuz?
Peki, ama en zor olanı seçtiğinizin bilincinde misiniz?

Aşçı, yağı koyacak, soğanları pembeleşinceye kadar kızartacak, daha sonra diğer malzemeleri gereken zaman aralıklarında, sırasıyla ekleyecek ve yemek beklenen şekilde hazır olacak. Ancak servis personeli için ne sıralama vardır, ne de belirli bir zaman ayarlaması. Yapacağı işi tamamen müşterisine uyarlamak zorundadır, alacağı tepkiye ve talebe göre hareket edecektir. Bu taleplerin ne kadar çeşitli olabileceğini tahmin edersiniz…

Bir teknik servis uzmanı için bozulan klimayı tamir etmek hiç problem değildir. Kart arızası giderilir, gaz takviyesi yapılır ve sorun kolayca çözülür; ancak müşterinin, tamir süresinin ötesinde arıza detaylarını teknik olarak öğrenmeye çalışması, tamir edilen klimanın geri ne zaman takılacağı konusunda uzmanı problemler yumağı içine sokması ve uzmanı kiralamış, sadece kendisine hizmet veriyormuş gibi algılaması şeklinde durumlar hep yaşanır.

Müşteri odaklı her iş için bu ve benzeri durumların örnekleri verilebilir; ancak hatırlatmak isteriz; bu işi siz seçtiniz. Şu anda bu konuyla ilgili iki seçeneğiniz var; vazgeçmek, ya da bu işi en verimli ve keyifli hale nasıl getireceğinizi öğrenmek…

Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler, Serbest Meslek Mensupları ve Yöneticiler Vakfı (TOSYÖV) katkılarıyla Elazığ TSO - Avrupa İşletmeler Ağı Ofisi tarafından düzenlenen Müşteri ilişkileri ve Satış Becerileri Eğitimi, müşteri odaklı bir işe yönelerek aslında ne kadar güzel bir seçim yaptığınızın farkına varmanızı sağlayacak.

22 Temmuz 2010 – Perşembe günü, saat 13.30’da Elazığ Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda düzenlenecek eğitimi, TV Programcılığı, Satış ve Pazarlama Danışmanlığı ve Eğitmenlik tecrübelerinden tanıdığınız Hakan Ömer Gider sunacak.

Eğitime katılım bedeli 20 TL’dir.
Katılımcılara etkinlik sonunda Katılım Belgesi verilecektir.

Müşteri İlişkileri ve Satış Becerileri Eğitim İçeriği

  • Etkili İletişim
  • Satış ve Günümüzdeki Rolü
  • Satışçı Görevi Satışçının Değişen Rolü
  • Müşteri Tanıma
  • Müşteri Neden Alır ?
  • Müşteri ile Müşteriyi Hissetme
  • Soru Sorma ve İkna
  • Satış İtirazları ile Mücadele
  • Beden Dilini Kullanma ve Satın Alma Sinyallerinden Sonuç Çıkarma
  • Satış Kapatma Yöntemleri
  • Hakan  Ömer Gider’in Özel Satış Sırları

Seminer TV Programcısı, Satış ve Pazarlama Danışmanı, Eğitmen , Hakan Ömer Gider tarafından sunulacaktır.

Hakan Ömer Gider Kimdir ?

Doğuştan değil ama sonradan satışçılığı benimseyerek, hem teorik hem de pratik olarak satış ve pazarlama konularında görev almıştır. İş hayatının birinci bölümü olan bordrolu çalışma döneminde yaklaşık 16 sene içerisinde rekorları zorlayan iş değişikliği ile 11 farklı sektörde yayıncılık, fuarcılık,TV programcılığı vb. konularında yöneticilik yapmış basın ve reel sektör ile çalışarak tecrübe kazanmıştır. İş hayatının ikinci yılında ise kısa 4 yıllık süre içerisinde; öğretim görevlisi, danışman ve eğitimci olarak, 20’yi aşkın firmanın pazarlama danışmanlığı başta olmak üzere binlerce kişiye girişimcilik, satış, pazarlama, müşteri ilişkileri, yönetim becerileri, fuarcılık vb. konularda eğitimler vermiştir. Eğitimciliğin onun için “hayata gelirken verilen bir görev” olduğunu düşünmektedir. Gençlik yıllarında yaptığı Amatör Tiyatroculuk ve 3 yıldır yaptığı TV program ve sunuculuğunu birleştirerek görsel sunumların ağırlıklı olduğu “farklı” eğitimler ve “farklı sunumlar” yapmaktadır. Yaratıcılık hayatının her alanında yer almasına rağmen bu bilgilerini gerek yüksek lisans tezindeki “yaratıcı satışçılık” konusu ve gerekse bir dönem yaptığı “yaratıcı tiyatro” ile birleştirerek bir yaşam biçimi haline getirmiştir. Neşesini, esprili  tavrını ve pozitif enerjisini meditasyon ve reiki gibi spritüel uğraşlarından alındığı söylense de o doğuştan bu yeteneklere sahiptir. İst. Kültür Üniversitesi İİBF’de uzun zamandır yarı zamanlı olarak Mağazacılık ve perakendecilik, Müzakere Teknikleri ve Tüketici Davranışları derslerini vermektedir.  

 

 





Bu haber 1989 defa okundu.
Ekleme Tarihi :8.7.2010 08:51:49
Akredite Oda ve ElazigTSO LogosuTOBBİŞKURElazığ Ticaret BorsasıFKAKOSGEBTSEFırat Teknokent Teknoloji Geliştirme Bölgesi


Adres: Cumhuriyet Mah. Korg.Hulusi Sayın Cad. No:117 /Elazığ
Telefon: 444 3594 - 0(424)218 3500   Faks:0(424)218 9690
URL: www.elazigtso.org.tr    e-posta:elazigtso@elazigtso.org.tr

ElazığTSO Bilgi İşlem 2013©



Odamız Sosyal Medya Hesapları
facebook
twitter instagram best counter



Mustafa ULAŞ tarafından geliştirilmiştir.